Waar kunnen we je bij helpen?

Heb je een vraag over je bestelling of heb je een technische vraag? Je bent hier op de juiste pagina. We hebben vragen die we vaak krijgen voor je verzameld en hieronder voor je per onderwerp samengebundeld.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons via sales@fancycooking.nl.

Betalen

Veilig, makkelijk en betrouwbaar

Je kunt kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Kies voor de betaling die je het fijnst vindt. De betaling en je gegevens zijn veilig, welke betaalmogelijkheid je ook kiest.

Op welke wijze kan ik betalen bij Fancy Cooking?

Online betaal met iDEAL en creditcard. In de winkel kun je daarnaast ook met papiergeld betalen.

Kan ik ook achteraf betalen bij Fancy Cooking?

Achteraf betalen is op het moment niet mogelijk. We overwegen om dit wel te gaan aanbieden in de toekomst.

Tot wanneer kan ik na betaling mijn adresgegevens nog wijzigen?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wanneer het pakket is aangemeld bij de vervoerder is wijziging namelijk niet meer mogelijk.

Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt of is mislukt?

Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Wat als ik mijn factuur kwijt ben, kan ik dan nog een kopie ontvangen?

Dat is geen enkel probleem. Stuur een e-mail naar sales@fancycooking.nl en we helpen je graag.Vermeld dan zo veel mogelijk van de bij jou bekende gegevens van de order, dus datum betaling, bedrag, klantgegevens en artikelnummer, dan kunnen we u sneller helpen.

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Vul in je winkelwagen of bij het afrekenen in het veld ‘Cadeaubon of promotiecode’ je code in en de waarde wordt verrekend met je totaalbedrag.

Bestellen

Zijn alle producten op voorraad die worden getoond

Bij alle producten staat de beschikbaarheid. In de regel zijn deze producten dan ook op voorraad. Mocht het zo zijn dat een product toch niet op voorraad is dan nemen wij contact met je op om je over de levertijd te informeren. Wil je dit niet dan storten wij je betaling binnen 7 dagen terug op je rekening.

Kan ik mijn product laten inpakken

Je bestelling wordt standaard in een leuke verpakking geleverd. Voor jezelf of als cadeau voor iemand anders. Wij willen dat iedere levering een feestje is. 

Ontvang ik extra korting als ik grotere aantallen koop

Dit is mogelijk. Wij vragen je contact op te nemen met onze verkoopafdeling sales@fancycooking.nl. Geef aan om welke producten het gaat en welk aantal je wenst. Wij zullen je binnen 48 uur een voorstel doen.

Kan ik als bedrijf inkopen tegen andere condities

Dit kan zeker. Wij vragen je contact op te nemen met onze verkoopafdeling sales@fancycooking.nl. Geef aan om welke producten het gaat en welk aantal je wenst. Wij zullen je binnen 48 uur een voorstel doen.

Bezorgen & Afhalen

Wat zijn de verzendkosten

Bestellingen boven de €50,- worden GRATIS bezorgd! Verzendkosten pakket tot €49,99 zijn € 5,- Verzendkosten XL pakket tot 25kg zijn € 14,50 per pakket. Verzendkosten België zijn €9,99 en vanaf €150 GRATIS (m.u.v. van palletvervoer)

LET OP! Voor palletvervoer naar buitenlandse adressen en de waddeneilanden rekenen wij een extra toeslag! 

Hoe snel wordt er bezorgd 

Zodra je een bestelling plaatst, doen wij er bij Fancy Cooking alles aan om het product zo snel mogelijk te leveren. Gaat dit om een product dat via PostNL/DHL wordt verstuurd en bij ons op voorraad ligt, dan duurt dit vaak maximaal enkele werkdagen.

Bij grotere producten, zoals een Kamado barbecue, wordt er contact met je opgenomen over de levering van het product. Dit wordt altijd in samenspraak met jou gedaan, zodat wij niet voor een dichte deur komen te staan. Sommige producten (apparaten, BBQ’s en Kamado’s kan je ook laten plaatsen) Leveringen van onze transporteur kunnen bekeken worden via track en trace welke je per mail ontvangt, per e-mail laten we weten wanneer we verwachten je bestelling te bezorgen. Dit wordt vaak de avond voor de levering bijgewerkt. Hierbij krijg je een tijdsindicatie van de levertijd, zodat je weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Heb je een vraag over je levering? Neem dan direct contact met ons op via onze klantenservice! je kunt ons bellen via +31-10-280-0840 (alleen geopend tijdens werkdagen & kantooruren).

Verzending naar het buitenland is ook mogelijk bij Fancy Cooking. Hier geldt vaak wel een meerprijs voor en deze prijs verschilt per product en per levering.

Kan ik mijn bestelling afhalen

Je kan je bestelling afhalen in onze winkel in Vlissingen. Wij laten je weten als de bestelling klaarstaat.

Kan ik mijn product op een ander adres laten afleveren

Dit kan zeker. Tijdens het afrekenen kun je een ander afleveradres aangeven. Wil je dus iemand verrassen dan sturen wij je order in een leuke verpakking naar het adres van jouw keuze.

Garantie

Hoe is de garantie geregeld

Wij leveren alleen producten van de hoogste kwaliteit. Helaas kan het altijd wel eens gebeuren dat er iets niet naar behoren werkt en niet of niet naar tevredenheid is. Op al onze producten rust een garantie van onze leveranciers. Neem in geval van problemen met een aanschaf contact op met onze afdeling verkoop via sales@fancycooking.nl. Zij zorgen voor een passende oplossing. 

Ruilen & Retourneren

Hoe werkt jullie retour procedure

Mocht het product toch niet helemaal naar wens zijn, of niet voldoen aan de beloofde kwaliteit, dan is dit vaak mogelijk om het product te retourneren bij Fancy Cooking. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Om het product te retourneren dient het in de originele verpakking te zitten en moet het product onbeschadigd zijn. Wij vragen je bewust om te gaan met retouren. Dit voor een beter milieu en een prettige manier van zaken doen.

Je kunt een retourmelding aangeven via onze klantenservice. Zij zullen er vervolgens alles aan doen om je zo snel en passend mogelijk van dienst te zijn.

Voor het retourneren of het bespreken van een probleem met je product, vragen wij altijd om een ordernummer, jouw naam en adresgegevens, een beschrijving van het probleem en enkele foto’s. Hiermee kunnen wij je zo snel mogelijk van dienst zijn.

Kan ik producten ruilen in de winkel

Dit kan zeker. Neem je originele orderbon mee en onze winkel medewerker helpt je graag verder met het juiste product

Hoe snel krijg ik mijn geld terug

Als je een product retour stuurt en het is nog in de originele verpakking en onbeschadigd dan storten we je aankoopbedrag binnen 14 dagen terug. Mocht de retourzending niet geheel goed bij ons binnen komen dan nemen we contact met je op. 

Kan ik mijn product retour sturen nadat ik het heb geopend

Nee dit is helaas niet mogelijk. Wij willen producten die retour komen weer als nieuw kunnen verkopen.  

Wie betaalt de retourkosten

De retour kosten zijn voor eigen rekening tenzij wij nalatig zijn geweest in onze afspraken. In dat geval nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Ruilen & Retourneren

Hoe werkt jullie retour procedure

Mocht het product toch niet helemaal naar wens zijn, of niet voldoen aan de beloofde kwaliteit, dan is dit vaak mogelijk om het product te retourneren bij Fancy Cooking. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Om het product te retourneren dient het in de originele verpakking te zitten en moet het product onbeschadigd zijn. Wij vragen je bewust om te gaan met retouren. Dit voor een beter milieu en een prettige manier van zaken doen.

Je kunt een retourmelding aangeven via onze klantenservice. Zij zullen er vervolgens alles aan doen om je zo snel en passend mogelijk van dienst te zijn.

Voor het retourneren of het bespreken van een probleem met je product, vragen wij altijd om een ordernummer, jouw naam en adresgegevens, een beschrijving van het probleem en enkele foto’s. Hiermee kunnen wij je zo snel mogelijk van dienst zijn.

Kan ik producten ruilen in de winkel

Dit kan zeker. Neem je originele orderbon mee en onze winkel medewerker helpt je graag verder met het juiste product

Hoe snel krijg ik mijn geld terug

Als je een product retour stuurt en het is nog in de originele verpakking en onbeschadigd dan storten we je aankoopbedrag binnen 14 dagen terug. Mocht de retourzending niet geheel goed bij ons binnen komen dan nemen we contact met je op. 

Kan ik mijn product retour sturen nadat ik het heb geopend

Nee dit is helaas niet mogelijk. Wij willen producten die retour komen weer als nieuw kunnen verkopen.  

Wie betaalt de retourkosten

De retour kosten zijn voor eigen rekening tenzij wij nalatig zijn geweest in onze afspraken. In dat geval nemen wij de retourkosten voor onze rekening.